Assalamu Alaikum,

Welkom bij Hijab Heela!

Hulp & FAQs

Hier vindt u het antwoord op onze meest gestelde vragen.

Niet gevonden wat u zocht?
Neem dan contact op via het contactformulier onderaan deze pagina.

Meest gestelde vragen:

Bestellingen

Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling?

Alle bestellingen Nederland worden in het algemeen op dezelfde dag verwerkt en de dag daarna verzonden, het duurt tussen de 1 à 2 werkdagen voordat de bestelling bij u is.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dat snappen het helemaal, we veranderen ook van gedachten!

Mocht u uw order willen annuleren neem dan snel contact op via whatsapp dan kunnen wij de bestelling nog stoppen voordat deze de deur uit is!

Ik woon niet in Nederland kan ik dan toch bestellen?

Ja, dit is geen enkel probleem.

Wij versturen over de hele wereld. Staat uw land er niet tussen?

Neem dan even contact op via whatsapp. Dan proberen we u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox.

De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd.

Kijk u ook even in uw ongewenste postvak soms komt onze mail niet door de filters heen. Staat de e-mail daar niet in. Heeft u na 24 uur nog geen email van ons ontvangen. 

Dan kunt u altijd even een appje sturen naar WhatsApp dan kijken we het even voor u na!

Verzending

Met wie verzenden jullie?

Wij verzenden voornamelijk met PostNL.

Wat gebeurt er na mijn bestelling?

Zodra uw bestelling is geplaatst, ontvangt u automatisch een bevestigingsmail om u te laten weten dat uw bestelling in goede orde is ontvangen.

Nadat wij uw bestelling hebben ingepakt en het verzendlabel uitgeprint ontvangt u een e-mailmelding met uw trackinginformatie.

Hoeveel kost het verzenden?

Woont u in Nederland dan kost de verzendbijdrage €5,50 met gratis verzending vanaf €60 ,-.

Waar vind ik het Track & Trace nummer?

U krijgt automatisch een e-mail met uw track en trace informatie nadat wij uw pakketje hebben ingepakt en het label geprint.

Hierdoor kunt u uw bestelling gemakkelijk volgen.

Mocht u nu geen mail gehad hebben kijk dan even in uw spamfolder, daar komt deze nog wel eens in terecht!

Indien u het niet kan vinden neem dan even contact op via whatsapp dan zoeken we het even uit voor u.

Mijn product is niet binnen 1 á 2 dagen geleverd.

Het komt wel eens voor dat er vertraging optreedt waardoor uw pakketje niet is bezorgd binnen 3 dagen.

Houdt daarom altijd goed de track en trace pagina in de gaten zodat u altijd op de hoogte blijft!

Is uw pakketje na vijf dagen nog niet gearriveerd neem dan even contact op via whatsapp dan proberen wij het uit te zoeken.

Retour

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. 

Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?

Uw bestelling kunt u terug sturen naar:
Hijab Heela
2871WX
Schoonhoven

Nog makkelijker en goedkoper is als u gebruik maakt van ons retourportal om een pakket terug te sturen lees hier hoe dat precies in zijn werk gaat.

Zijn er nog kosten verbonden aan de retourzending?

Ja. Wij rekenen voor een retourzending €5,50 . Dit bedrag wordt ingehouden op het te retourneren bedrag.

Helaas zijn wij (nog) geen grote webshop die alle retouren weer kunnen wegschrijven met de marges en overige omzet, vandaar dat deze kosten in rekening gebracht worden.

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?

Wij hebben wettelijk gezien 14 dagen de tijd om uw geld terug te storten.

Dit proberen wij altijd binnen 7 dagen na ontvangst van je retourzending.

Wat mag ik wel doen tijdens mijn 14 dagen bedenktijd?

Tijdens de bedenktijd mag u de producten passen, meten en bekijken zoveel als u wilt.
U mag de verpakking openmaken.

Zolang u de kleding behandeld alsof het in een paskamer gebeurd.

Wat mag u niet doen tijdens uw 14 dagen bedenktijd?

De verpakking dusdanig beschadigen dat het product er niet meer in kan.

De kleding in de wasmachine stoppen.

De kleding dragen naar een feestje.

Op het moment dat wij constateren dat er niet zorgvuldig met de kleding omgegaan is wordt de waardevermindering in rekening gebracht.

Betalingen

Hoe wordt mijn retour terugestort?

Alle bedragen worden altijd op dezelfde manier teruggestort als u betaald heeft. 

Houdt er wel rekening mee dat het enige dagen kan duren voordat een bijschrijving op het bankoverzicht zichtbaar is.

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Hijab Heela?

U kunt bij ons eenvoudig de gangbaarste betaalmiddelen gebruiken, en veilig betalen via o.a. PayPal, iDeal, Visa / Mastercard, Bancontant, Belfius, ING Homepay, KBC of Klarna Achteraf betalen.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?

Betalingen worden direct verwerkt.  Betalingen zijn volledig geïntegreerd in de webwinkel van Hijab Heela.

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?

Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.

Garantie

Gekrompen kleding, brandplekken van de strijkbout?

Nee, dit valt niet onder de garantie.

Scheurtje, losse stiksels of overige beschadiging?

Deze beschadigingen vallen onder de garantie. Neem even contact op via whatsapp dan kunnen we samen tot een oplossing komen.

Kleding vragen

Waar vind ik de maattabel?

We hebben best veel verschillende merken die allemaal weer net even anders vallen. Op de verschillende product pagina's staat een link naar de bijbehorende maattabel.

Heeft u een product gevonden zonder maattabel?
Neem dan even contact op via WhatsApp.

Kunnen jullie uitverkochte maten na-bestellen?

Ja, wij kunnen uitverkochte producten na bestellen.

Hou er wel rekening mee dat de levertijd ongeveer 2 maanden is.

Nog niet gevonden wat u zocht?

Staat het andwoord er niet bij stuur dan een berichtje via het onderstaande contact formulier: