Home » Garantie en Retour

Garantie en Retourneren bij Hijab Heela

 

Garantie

Bij Hijab Heela staan wij garant voor de uitstekende kwaliteit van onze producten.

Desalniettemin willen wij u adviseren om een artikel direct na ontvangst te controleren op eventuele productiefouten of beschadigingen in het materiaal.

Mocht u dan onverwachts toch een gebrek constateren, laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten per email (info@hijabheela.nl) of het contactformulier. Wij zullen u dan vertellen hoe u het beschadigde artikel kunt terug sturen.

Bij een beschadigd artikel zullen wij u:

  1. Een nieuw artikel opsturen -of-

  2. Een voucher geven om het artikel te vervangen -of-

  3. Het door u betaalde bedrag aan u terugbetalen.

Bij retourneren zijn de verzendkosten altijd voor uw rekening.

 

Retourneren (herroepingsrecht)

Mocht u niet volledig tevreden zijn met uw aankoop dan kunt u uw bestelling, zonder opgaaf van reden, retourneren waarna u het door u betaalde aankoopbedrag terugbetaald krijgt. Hierbij gelden de volgende voorwaarden en procedures:

1. U geeft binnen 14 dagen na ontvangstdatum van de bestelling aan dat u uw bestelling wilt retourneren. Dit kunt u doen door een email te sturen aan: Info@HijabHeela.nl of door ons contactformulier te gebruiken.

2. U krijgt van ons een bevestiging dat wij uw verzoek in behandeling hebben genomen, met instructies van de vervolgstappen. Wij verzoeken u de artikelen pas terug te sturen nadat u deze bevestiging van ons heeft gekregen.

3. Wij vragen u de producten aangetekend naar ons kantoor te versturen. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor uw rekening.

4. Zodra wij de producten hebben ontvangen, krijgt u daar een bevestiging per email van.

5. Als u heeft aangegeven het aankoopbedrag terug te willen ontvangen, dan storten wij het bedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen, terug op uw rekening. Het geld wordt teruggeboekt op de rekening die u heeft gebruikt om de artikelen af te rekenen.

6. Geretourneerde artikelen dienen geen gebruikers sporen te bevatten en dienen zo mogelijk in de originele verpakking te zitten inclusief aangehechte kaartjes.

7. Zorgt u er voor dat u bij de door u geretourneerde bestelling een kopie bijvoegd van de factuur.